sweet as sour.


foto(me and sajm); Malin

foto(nick); Malin


idag har jag varit ute på äventyr.
jag malin nick och simon (som ej var frivillig) har varit ute på en roadtrip.
vi har besökt en liten by som ligger belägen mitt i ingenstans där "obehöriga äga ej tillträde" enligt ett par skyltar.
rebeller som vi är sket vi i självklart i lagens långa arm och mazdis däck rullade försiktigt in på förbjudna stigar i gömda skogar.
det var typ bara hästar som gått där innan.
om jag säger wrong turn och hills have eyes kanske ni hänger med lite vart jag vill komma.
HUHU.
nick fick bara följa med för att han kan judo.
han har typ svart bälte.
och skulle det komma något inavlat monster som skulle vilja föra in nytt blod till sin lilla by så skulle väl han beskydda oss hade vi planerat.
en albinohjort och ett par adrenalinkickar senare drog jag och simon på donken och hade djupa samtal över en nattkaffe.

nu är jag pigg och min sysselsättning är att surfa runt på diverse blondin-bloggar.
hah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0