good day.




idag har jag gått på stan.
jag gillar det uttrycket för jag använder det så sällan och det väcker
 nostalgikänslor från när man var liten och tuff och hade stora ringar i öronen,
svarta ögon och färgat hår.
och frågade sina vänner om vi skulle "gå på stan".
sen gick man på stan liksom, och sen åkte man hem med typ tjuettan.

jag blev förövrigt uppraggad på jobbet idag.
the oldschool-way.
av en uppsalasnubbe.
han tyckte att jag var vacker som en clownfisk
(vi har såna på jobbet, det hade varit en mycket konstigare jämförelse annars)
"jag ska komma in hit varje dag och fråga om du vill gå på dejt med mig."
sa han, det tyckte jag var gulligt.
sedan hittade jag en lapp på disken med ett nummer, undertecknat romeo.
okej, liiiite cheezy. okej mycket, jag vet!
men vafan kom igen.
jag tycker att det är hel-festligt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Sweet!

Åååh älskar Nemo-fiskarna :)

2009-09-02 @ 20:33:09
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Anonym

hejhej

2009-09-03 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0