Min vän malert.


härliga bilder va, ganska fina tjejer om jag får sägat själv.





idag fyller malin tjugo år.
vi har känt varandra sen vi var typ tolv.
det betyder att vi har gått igenom diverse tonårskriser tillsammans.
smygfyllor bråk hårfärgningar och frisyrförändringar (har gjort X antal såna på malin)
 övernattningar morgonflum personlighetsbyten och österleden.
nu är vi väl lite mer stabila kan jag tycka.

GRATTIS MALIN
och hata mig inte för att jag publicerat alla supersnygga bilder på oss bland annat när vi till vår stora glädje upptäckte webcamen

HAHAHA


Kommentarer
Postat av: malert

tack :D

2009-09-05 @ 12:08:16
Postat av: fansi

varsegoood :)

2009-09-06 @ 23:42:55
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0