mys.



igår åt jag kokosbollar och drack vin med elina.
vi åkte raggarbil in til stan och jag böt nummer med en dragqueen som lovade
att ringa mig nästa gång han hade fest.
sedan for jag och simon till statoil där vi umgicks över en kaffe.
den första koppen råkade  jag olyckligt nog hälla över mig själv men
sånt där händer lite titt som tätt så det var ingen större fara.
nyss åt jag ett stekt ägg och nu är jag tillbakakrupen och nerbäddad i min sköna säng.
jag måste verkligen ta tag i min garderob snart.
men jag orkar verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag älskar ordet böt! det enda man kan vara stolt över gällande kga =P det är ingen här nere som ens fattar vad jag menar när jag säger det. min roomie garvar varenda gång jag säger det :) kan sätta nått på att du inte ens tänkt på att du skrivit det?:)

2009-09-04 @ 10:26:58
URL: http://peaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0