usual morning.




höstkylan har smygit sig på och lagt sig som en våt handduk över mig.
tjocka halsdukar kängor och vaniljte lyckas ändå ganska
 bra med att värma min även sommartid iskalla kropp.
jag sitter ofrivilligt (nästan iallafall) och läser om fantastiska anna anka.
hon ska tydligen stämma tv3.
jag har ingen åsikt om anka.
hon har inte gjort någonting outstanding. inget alls.
men alla hypar henne till max och de som föder besten är de som klagar.
anka sticker i ögonen på oss och det är sjukligt att en liten ensam
 hemmafru kan skapa rabalder i ett helt land endast för att hon är av annan åsikt än majoriteten i sverige.
fantastiskt.

läser även att polisen häktar griper och misstänker
människor hit och dit för helikopterrånet.
alla är just nu suspekta och det spelar ingen roll om bevis saknas för
någon måste helt enkelt sättas dit så att inte stockholmspolisen eller
rikskriminalen framstår som idioter.
hah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0