numåstejagspringa.


jag tänkte ta en posebild & vissa upp min nya mössa.
så upptäckte jag att jag av outgrundlig anledning blödde på näsan! trodde jag, men där fanns inget sår. MYSKO. är vad jag kallar en så grej.


mössan tänker jag använda ändå..


& ett par av mina favoritbraller som jag fått så mycket kritik för
från diverse håll för att jag får en så kallad cameltoe i dem.
får jag verkligen det? 
lite kanske.
men vetni.. jag bryr mig inte, konstigt va!

jag har märkt att folk gillar bloggar där det finns tips. tipsa hit och tipsa dit, tänkte jag.
kan väl inte vara så svårt.

1. ställ inte en kopp varmt te på bordet två gånger. speciellt inte om du märkt att det blev ett jävligt fult märke på bordet första gången du gjorde det.
2. försök inte att pilla ut äggulan från det kokta ägget. åtminstone inte om äggulan är lös. det kan leda till rätt jobbiga följder.
3. om du slår i tån i typ i ett stolsben eller nåt. bli inte så arg så att du sparkar en gång till. gör rätt ont.

vad tycker ni? mer tips? allt är från egna erfarenheter så jag vet att jag har rätt också.


Kommentarer
Postat av: Rillepille

haha, du är kul :)

älskar up-daten fanz.

2009-10-08 @ 17:50:30
Postat av: fansi

rile :) va roligt att du tycker det. me lajki (:

2009-10-14 @ 11:23:31
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0