@ home



forgot la camera så det blir en dizzy fani och två örhängen.


kom hem till stinavägen igår.
möttes av en glad hund och lyx-hemlagat käk.
SÅ.bra.
atomgotte & vattenormen mår bra.
mina guldfiskar också.
jag har saknat mina djur och i stockholm stillade jag min abstinens med
 kattungen jag hittade på skinnarviksberget.
snorandes & med rinnande ögon har jag suttit och kelat med kattskrället
så fort jag fått chansen.
sneglat på hundar som har gått förbi och utropat; guuuuuud vilken fin, får jag klappa lite?
jag brukar få det.

känns ändå trist att vara hemma.
hade kunnat gått på muse.
hade kunnat öla med torun.
hade kunnat lunchat med madde och cissi.
hade kunnat hänga med simon.
 
men så får man inte tänka!
jag och cilla ska ha en superhelg i charleswood
och idag har jag handlat lite och vi har fikat värsta awesoma bullen och
chokladkaka och kaffe med grädde och snart ska jag svida om och äta mat. igen.
hoppas på att få återse några av mina andra bönor ikväll också.


ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0