tal från halmen.







håhå.
med arma fötter & med en (inte så mycket) middag i magen som bestod
av typ jordnötter & vin la jag mig till rätta mellan mina väldoftande, blårandiga lakan.
fan vilken orätt mening det där blev.
jag & bästa C har varit på lite afterwork och golat om diverse viktiga saker.
tycker vi.
inte särskilt snygga bilder men jag tycker iallafall att det är roligare än inga alls.

jag mötte för övrigt precis en potentiell våldtäktsman (jag lovar. skitskum & med en sån där typisk våldtäktsmansmössa samt snabba springskor som våldtäktsmän måste ha för att springa ifatt sina byten - alltså mig) och skrämde i vanlig ordning upp mig själv och detta resulterade i en för allmänheten lite konstig spring/gå-stil och konditionen (eller snarare icke-konditionen) gjorde sig påmind i form av astma-liknande andhämtningar när jag väl lyckats springa ifrån denna hemska man. 
jag tror iallfall att han jagade mig.
lite iallafall?

jävla knäppskalle.




 


Kommentarer
Postat av: Natta

Nu sparar du det här nummret köna som snabbnr på din telefon. De får inte hända dig nått.. Nattknappen 08-504 466 66 PUSS

2009-10-08 @ 02:06:51
URL: http://nathalya.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor ni två tillsammans? :)

2009-10-08 @ 08:21:01
Postat av: Anonym

Huvva Fanny, inte vingla ommkring i Stockholmsnatten själv.Dags att börja löpträna o kanske satsa på på nån kampsport. . .Kram mamma

2009-10-08 @ 09:38:35
Postat av: fanny

haha tack natta, den verkar ju suverän den där nattknappen :)



mamma var inte orolig, jag vinglar inte omkring själv! cicci är ju med mig :)

2009-10-08 @ 10:44:24
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: lisa

två snygga blondiner i stockholmsnatten.. uuwh, ni måste vara rädda om er!!

förresten.. boka ingen hemresa sista helgen i okt, för då kommer jag upp :) PUSS

2009-10-08 @ 13:26:34
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0