tomorrow will be..




ahopp.
tänkte jag skulle visa ett par av mina nyaste erövringar.
(eller nya.. vintage? nya för mig)
skapligt nöjd.
finns mer, men det visar jag säkert nån annan gång.
HUH!
jag ska färga håret imorgon. kanske till och med klippa mig.
ni som känner mig vet ju hur det brukar gå.
när jag med rödgråtna ögon, 1300 kronor fattigare,
 jobbade en halvdag och såg ut som bröderna lejonhjärtas ickeexisterande syster.
gången efter den misären betalade jag mer pengar än innan för att lösa problemet och detta
 resulterade i en jämn grå/blå kulör och även denna gång forsade tårarna.
jag minns att mazdis ratt var alldeles nerdroppad.
min hår-fixar-period började med att en frisörjävel
 klippte av mitt fina långa hår så jag blev tvungen att förlänga skiten.
gör aldrig det.

håhå.
 
WISH ME LUCK !

welcome all my new visitors
(för ihop fingrarna som mr burns)
jag blir alltid lite mag-glad när ni blir fler.
vilka är ni egentligen, tänker jag då.
men skit i att kommentera för all del, det är ändå jävligt trist tycker jag.
(NOT)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0