jenny, don't be hasty.




hey u.
jag är lite sjuk jag.
som jag skrev förut.
jag söker lite emapati jag.
kommer på mig själv hela tiden.
berättar för alla att jag är sjuk och att jag har ont i huvudet och lite i halsen.
snörvlar lite extra när jag talar med nån och ojar
mig över att det är ju såna tider när ALLA är sjuka.
men jag är ju aldrig sjuk hörrni. så jag får vara lite hyppo.
även fast det är det värsta jag vet när andra är.
men hey, dubbelmoralens ansikte, that´s just me.

paolo nutini - troubled so hard (natural blues-version)
paolo nutini - candy



Darling I’ll bathe your skin
I’ll even wash your clothes
Just give me some candy
before I go
darling I’ll kiss your eyes
And lay you down on your rug
Just give me some candy
After my hug

I know that there´re writings on the wall
But Darling I’ll bathe your skin
I’ll even wash your clothes
Just give me some candy
After my hug



okej. jag gillar allt paolo gör.
men. det här.
jag biter min knoge








Kommentarer
Postat av: Christian

Oj oj oj vilket bra musiktips. Har helt missat Paolo, av någon outgrundlig anledning. Tack!

2009-10-22 @ 22:55:04
URL: http://terrylovesebba.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0