mitt barn ska heta ulrik.



mysko.


det är lördag.
OCH jag är ledig, wiwa!
det har inte hänt sen...  det var ett jävla tag sen iallafall.
back at charleswood for the weekend.
känns lite halvsurt men jag hade bara packat ner två
par strumpor, en tunn vårjacka, mina böcker hade jag glömt & jag har lovat
 diverse människor att hjälpa dem med diverse saker osv osv osv. osv.
jag hatar fan min hjärna. ibland.
glömmer saker & har sig.
räknar inte särskilt snabbt & kommer ofta på dumma ideér.


jag har en tendens att bli kär i barn.
på riktigt alltså.
har jag ett problem?

http://www.youtube.com/watch?v=rSTEnJnaE1o







Kommentarer
Postat av: madeleine

hej fanny, va roligt att du har börjat uppdatera mer jag har följt din blogg jättelänge. och jag vill säga att jag gillar bilderna på dej :P keep it up!

2009-10-14 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0