min facebook är perfekt typ.


idag har jag en glad-irriterad dag. alltså jag är väldigt glad men blir irriterad snabbt och på väldigt oviktiga saker. idag är det facebooktema på min irritation.

1. folk som lägger upp album från "förr i tiden". vill skylta med sitt gamla liv och lägger upp superglada bilder på fest och alkohol och människor som de inte längre umgås med & "saknar den gamla goda tiden". rysningar.
2. folk som gör ALLA DESSA JÄVLA tester. vem bryr sig vilken sexställning som facebook tror att du gillar? vem bryr sig om vilken bil som passar dig bäst eller hur många procent du har i tur idag. inte jag.
3. farmville!? hallå. varför har folk en egen farm på internet? har jag missat nåt jävligt kul eller är det lika mystiskt idiotiskt som jag tror ?
4. folk som skriver "å, e, lr, o," exempel; "hej, å ne ja vet inte. e du hemma tors? ja e hemma då. pöss" ungifär.

så, en sån här dag har jag  idag alltså. det är inte hela världen. inget allvarligt. bara lite små-irriterande.

jag kanske borde avskaffa facebook. eftersom de flesta verkar fylla i precis de här punkterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0