Halloween part 1.



simon kom till stockholm igår. våldgästade mig och släpade med mig på stan.
hela dagen var mycket underlig. men ändå väldigt bra.


cicci & torun
det blev en liten roadtrip. men bilen vägrade starta så vi fick liksom rulla igång den.
skitlätt var den.


sen är det en liten lucka i kvällen.
jag torun cicci & simon lekte bil-lekar, vi köpte ett fotolabb i arboga kissade
på mcdonalds för att slutligen komma hem till simon där vi snabbt & enkelt svidade om till vad nu ser på bilden.
roadkill var mitt mål men det blev nån kvasi-mus/katt/djur.
cicci var fransk.



efter att vi målat på mustacher nosar & morrhår bar det vidare
till spökhuset.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0