answer.



eh hej.
kvällssolen
har precis försvunnit och det är dags att förbereda sig inför nattelivet.
det är första maj idag.
en sallad från mr. james har lagt sig till rätta i min lilla mage och
jag är oförsvarbart smutsig om fötterna.
barfota är bra.
jag hatar strumpor.

ikväll blir det umgänge med mina bönor och sedan bär det
vidare mot sahara hotnights.
valborgen
var trevlig, jag och cilla svirade omkring lite här och var och åt panpizza från statoil, m&m:s och hyrde en film som jag inte ens lyckades se introt på.
jag somnade som klubbad och vaknade av att cilla stirrade på mig i sömnen.
huvva.
imorse åt vi en fantastisk frukost och lapade sol och kaffe på balkongen.

fräknarna är på plats och jag är redo att möta kga by night.

jag är lika förundrad varje gång. marcus birro lyckas fanimej alltid få in att han
är farsa och nykter alkis i varenda satans text han skriver.
är det inte fantastiskt?








Kommentarer
Postat av: Julia

lika snygg som alltid och outfiten är grym :)!

2009-05-01 @ 21:35:30
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0