warmth.



hurm.
idag har jag haft ett flow.
jag har sjelvklart utnyttjat det och skrivt min krönika.
plus att jag är sjuk.
finns liksom inte så mycket annat att göra. ungifär.
hur som haver.


saker som irriterar mig just nu:
- folk som tar med sina egna bärkassar till affären. då menar jag inte de i tyg, utan de i plast. (ja folk gör tydligen så)hallå!?
- att mitt hår skiftar i en oförklarlig rosa/orange färg som verkar sitta outhärdligt grundligt. ehw...
- människor som vägrar växa upp och stavar fel med flit.
- att allting jag tar i antingen försvinner eller går sönder...

när man är sjuk får man klaga. och äta glass.
det visste ni väl.




   

Kommentarer
Postat av: sandra

det är bra det.. jobba på tills du vet vad du vill göra och gör det! :) så gjorde jag ungefär tills jag kom på vad jag vill pyssla med, ungefär.. haha.

2009-03-31 @ 22:27:45
URL: http://peaks.blogg.se/
Postat av: malert

MEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!



Det är ju bra att folk tar med sig använda plastpåsar. Återvinning är bra för naturen och sparsamt för plånboken!

Fast du föredrar ju nytt.

2009-04-01 @ 20:36:46
Postat av: fansi

ja det är det, men när folk tar med sig kronhallenpåsar till LIDL eller Willys, bara för att det är mer status (?) att handla på kronhallen, så blir jag irriterad.

2009-04-01 @ 20:58:40
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: malert

hah. Hur vet du att de gör det för status?

tyvärr är det inte mindre status att handla på LIDL.

2009-04-02 @ 11:52:09
Postat av: fanny

klart jag inte vet det därför jag skrev (?)vad vet jag? men min blogg, mina åsikter. sluta vara arg nu malin!

2009-04-02 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0