u r


hej ni.
er hör man inte mycket av.
men det gör väl inte så värst mycket egentligen.
jag mår bra i alla fall. 
helgen kunde inte ha blivit bättre.
igår trivdes jag med några av mina bättre.
tacos nappar gossip girl.
låter den inte underbart?
lördagskvällen gör sig påmind i form av en 
smärtande bula i pannan.
och några blåmärken på benen.
jag skulle kika in genom ett nyckelhål. 
och då är det inte en fördel om det är en jocke där inne som 
öppnar dörrar onormalt hårdhänt.
men det är faktiskt lugnt ändå.
nu ska jag till tidningen och sen ska jag och nätz till örebrou.

blev tipsad om ett band igår.
det är bra. jag har ingen inspiration nu för tiden.
tingsek-world of it's own

Kommentarer
Postat av: Nathalie

meen geree, du är ju söt juhh.

2009-03-03 @ 15:47:38
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0