pjux


 

jag har ett sötsug. ånej, det är inte det där vanliga "ätaenkakaochvaranöjdsen"-suget. ett något mycket större än så. ett ting.  som vill ha godis. nu.
tacka fan för god ämnesomsättning. eller kanske mami och papi.
jag har precis träffat min vän som har hår som är rödare än blod och som för ett halvår sen konverterade till afrikan. nu är hon hemma. and I love it.

förutom mitt godissug så finns det en annan grej som gnager i mig.
i torsdags svirade jag förbi weekday på götgatan.
paradis.
en inte helt ovanlig grej inträffade.
jag fann ett par skor.
och inte vilja pjäser som helst.
nej, det här var ett par alldeles himelskt gudomligt vackra skor
som jag väldigt gärna vill svira om kring i.
18 hundralappar.
kanske.
fan.
fyller jag inte år snart eller nåt?





 


Kommentarer
Postat av: sandra

jag pluggar till butikschef :) vad pysslar du med?

2009-03-30 @ 20:13:17
URL: http://peaks.blogg.se/
Postat av: malert

du ser läskig ut på bild.

2009-03-31 @ 10:56:05
Postat av: Lina. P

hej, jag gillar din blogg ! såg dig på stan en dag, du var fin:P vart har du köp dina bruna kängor?

2009-03-31 @ 21:53:23
Postat av: fansi

tacka så mycket :) hmmm.. i örebro.. din sko möjligtvis?

2009-03-31 @ 22:02:34
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: jumjum

haha påhittade komentarer....

2009-04-01 @ 20:21:37
Postat av: fansi

Ofcourse, lite boost från mig själv till mig själv

2009-04-01 @ 21:11:37
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0