mohawk.


jag sitter och putsar min mobiltelefon.
den är så jävla slubbig.
nu är den fin och blank åtminstone.

igår bastade jag och rickard. sen kollade vi på film och åt såna där såna
små krokiga görstarka ostkrokar. ni vet.
det var hursomhelst en väldigt snajsig kväll.

jag plockade upp en främling på vägen igår också. det har nog aldrig hänt förut.
jag tyckte så synd om henne där hon gick på vägen med sin stora väska och visste inte vart hon skulle.
hon måste tyckt att jag var knäpp i skallen men hon hoppade ju iallfall in i bilen. 
det visade sig att hon kom från uppsala och skulle till sin kille.
så kom vi fram till att han bor på min gata. 

är det nu man ska oja sig och mena på hur liten världen är?

svir ikväll. men än så länge är kvällens planer aningen diffusa och jag 
är inte hundra på vad som kommer att hända.
åsa och ida är inblandade i alla fall och det kan ju bara bli trevligt då.

kuuul kommere bli iallefall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0