ironi?




nu så. nu ska vi se här.
kanske kan jag fixa iordning nånting det tror jag.
everything kommer att bli bra.
men jag kan inte släppa att jag drunknade i svartälven inatt! åh.
trist.
det var en crazy crazy natt i lördags. 
det känns inte som på riktigt på nåt vänster.
knepig dag i söndags. 
men men. 
igår fikade jag och gick en promenad med malin.
idag skulle jag träffa madde tror jag.
ska bara svara på hennes sms först. hms.
imorgon linnea.
fjuh. samvetet släpper. 
det dåliga alltså.
nu talar jag i gåtor och det känns som att jag pratar med mig själv.

ha det så bra.




Kommentarer
Postat av: Peeedah

Men ge dig, nu gör du dina bloggfans ännu mer nyfikna ^_0

2009-03-10 @ 12:58:19
Postat av: fansi

det är baramina hjärnspöken peder. jag kan inte utlämna allt om mitt liv, det vore väl lite tråkigt?

2009-03-10 @ 18:29:06
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Anonym

bli bättre på att uppdatera:p fler bilder på dig med! komigennu vill läsa:P

2009-03-10 @ 23:09:38
Postat av: Amanda

För det är dumt att äta djur. Miljö, plågeri och så. Man klarar sig mycket bra utan kött år 2009, tycker jag. Amanda

2009-03-12 @ 10:59:28
URL: http://www.1000apor.se/blogs/praktikant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0