hello u.

I am sorri dudes.
men nu skriver jag. 
jag har haft en trevlig ledig dag. inget jobb.
men mazdi är trött på mig och vill ha en nu tändkolv för 1300 kronor.
humps. jag och natta två läppglansade blondiner stapplar in på mazdaverkstan.
heeeeeej... alltså det är nåt fel på min bil. den liksom... skakar när man sätter på den, alltså vibrerar, fast jättemycket. svårt att förklara.
idioti.
han lyckades nästan hålla tillbaka skrattet där under mustaschen.
detta följdes av en tretimmarsfika med natta emelie och lisa.
sedan åkte jag till folkets hus för att skåda malin och gängets underbara fotografier.
sedan var cilla min och vi invigde "nya" melkers. 
det var väl det.
mycket tjöt om allt och inget. så det ska vara.
nu ligger rille med en på chips i min säng och jag vill också ha.
måste vara snabb om man ska lyckas grabba åt sig nåt i det här förhållandet.
have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0