hard rock.




awesome. det är söndag, och vet ni?
jag älskar söndagar.

jag trodde att jag skulle dö igår.
jag var på tunet. i degerfors.
loud inc spelade.
resten kan ni klura ut själva.
och jag jobbade. jag roade mig alltså inte.

innan det blev det  en liten fika på melkers och jag åt en väldigt chokladig bakelse.
 di lägger sig som bomull runt höftbenen.

imorse hade min pojkvän bakat scones när jag låg och sov.
jag blev väldigt glad.
såna tillfällen måste man ta vara på.
 
kan nån invajta mig till spotify eller?

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha babe ;)

Vare inge kul igår på tunet?

Det va iallafall kul o se dig röva :D

PUSS ljunk

2009-03-22 @ 15:06:12
URL: http://bluue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0