glömde att säga...


jag vill också plantera flowerpower i en fåtölj.

vi tog en promenix till tantolunden. rocki!


bada bada bada.


spontan-mmsade till cilla som också befann sig i huvudstaden visade det sig. wiwa!
vi möttes upp i skinnaviksparken.


cilla i solen :)


jag var trött och allergisk. det påverkar egentligen inget annat än mina ögon som blir röda och
 mindre än ursprunget. ja det är möjligt.

mmm!

rocky la sig i..


sirran har varit borta i ett år. nu är hon hemma och jag ska ha koppel på henne.


sväänskt godis!


sen åkte vi till vi bilägares garage för att plocka upp ännu en bil som jag kunde köra hem i.
det blev "fantomen, semesteråket".


no. sköje bara. den här lilla prutten blev det.


ha överseende med bildkvallen då det enda jag hade till hands var mobilen. åkej?
idag blir det inget annat sol sol soll.
waha. see ya (:


Kommentarer
Postat av: Julia

underbara bilder - som vanligt :)

2009-06-24 @ 17:23:37
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0