opinion.



ute är det schizofrent väder och i min hjärna pågår en verksamhet som producerar uppmanande tankar på löpande band och jag har ingen lust att ge dem någon uppmärksamhet just nu.

den senaste halvtimmen har jag slösurfat runt på diverse sidor och bloggar.
internets värld är oändlig. sannerligen.
jag inspireras människor som kommit långt karriärsmässigt i unga åldrar.
deras personligheter är tilltalande och det är den typen av "bloggar" som intresserar mig.
jag vill också, tänker jag.
idag blev det tvärtom.

jag hamnade på en blogg där poletten trillade ner med större genomslagskraft än någonsin.
sådär vill jag inte bli! absolut inte! for mina tankar medan jag läste.
bitterhet. bakåtsträvande.
klanka ned på andra och höja sig själv till skyarna fast det dåliga
självförtroendet lyser igenom som om dataskärmen var en
avmålningsduk med inbyggd glödlampa.
24/25 år.
skärp dig.

å andra sidan inspireras jag ju.
more than ever.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör på den bilden som banner.

2009-07-09 @ 11:18:59
Postat av: fansi

maybe I will =)

2009-07-09 @ 19:14:42
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0