S



on our way. obligatoriskt mackdonnals-stop.



my favourites in tha backseat.


väl framme i lilla essingen pluggades det såklart i på en gång. urbanpeople u know.


på kvällen hällde vi upp typ oändligt mycket chips (iallafall två påsar) drack lite vin
 och satt på ballen och hade det fint. en mindre utgång på kvällen där burger king var höjdpunkten.
väldigt rolig kväll.


malin var oväcklig. hon trynade som en död hela morgonen och ville inte kramas med mig.


så vi resterande fick ta tag i dagen och gick ut för att avnjuta frukost i solskenet.


cilla njuter.


sen drog cicci hem och vi begav oss till lundagatan efter stansvir och sushi i parken.
efter mycket velande bestämde vi oss för att ha en lugn kväll.
spöhistorier och family guy och nattaprat blev det.


fanny, fanny ta en bild på mig! sa simon. ta en bild på mig och min nya skjorta! pllllzzzz!?
 jaja okejdå sa jag och knäppte ett kort på simon och skjortan som räckte ända ner till fötterna på lille.
bara du är glad så.



thnx guys (:

Kommentarer
Postat av: Big O

hahahahah bilden på simon kan vara det roligaste jag sett!!!

2009-07-29 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0