tanken.


borde kirra ny header. men jag orkar inte!


världens bästa smink?


ordningsamma fanny...(hehe)


jag typ ungifär just nu med ett något scary smile men vadfan.

med en fiskgratäng i magen är jag redo att möta världen.
världen för mig ikväll blir väl i och för sig bråten och på sin höjd kronhallen.
men ändå.

tror inte en kott missade MJ's minnestund.
mäkta mäktigt.
det känns så lamt att skriva om honom på bloggen.
blir bara svirigt.
min tribute till honom var min krönika.
jag låter det vara så.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! jag undrar hur då får bildena (den nedersta på dig) "grusiga"? Vad är din naturliga hårfärg och har du fräknar? (ser ut sm de på bilden)

Tack p.f.h :)

2009-07-08 @ 11:47:42
Postat av: fansi

öm, jag photoshopar upp skärpan rejält så att alla detaljer, porer prickar hårstrån, kommer fram. antar att det ser lite grusigt ut. mörkblont. jag får rätt mycket fräknar i ansiktet när jag har solat. vsg:)

2009-07-08 @ 12:03:29
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0