R gästar på webben



Nu var det dags, tiden var inne för mig att äntligen få gästa Fanny´s blogg.
Inte för att jag har något speciellt bra att skriva om, utan det handlar nog mer om min dagsform.
En dagsform som faktiskt just i dag skiljer sig lite ifrån den vanliga. Dagen började precis som alla andra dagar med jobb, men sen bar det inte iväg mot repan utan mot Alkvettern, det skulle kickas boll med AIK. Chocka kroppen lite.... sjukt jobbigt, hade nästan glömt hur det känndes o springa, har ju inte blivit så mycket av den varan på senaste. 
Aja, kommer väll ha döträningsvärk i morgon antar ja, men det var skoj. 
Nu sitter jag och bejben och dricker kaffi o käkar muffins i hennes säng. i morgon är det fredag, fredagar är min bästa dag.
Nu är det dags o dra, tack för tiden kära läsare.
återseende


Span - Peaceful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0