myskväll på stinaroad.



MMM jag älskar godis.
jag kan bli alldeles lyrisk om jag vet att jag ska äta godis typ efter jobbet eller nåt. (normalt?)
mmm vad gott det ska bli, tänker jag då.
då kan jag till och med redan ha ätit en chokladkaka eller liknande.
men jag tycker att man får unna sig, det gör jag verkligen.
jag och cilla luktar vitlurk och ska vara lite wild n crazy och titta på The Notebook.
det kanske verkar som att vi blivit dumpade eller nåt men jag kan upplysa er om att så är inte fallet.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har hon din kompis på bilden med pojkvän? jag älskar din blogg:) du skriver på ett så härligt sätt o du är snygg med på alla dina kort ;)

2009-07-22 @ 20:14:04
Postat av: fanny

HAHAHA don't u fuck with me. jag vet vem du är. och nej hon är singel och så ska det förbli ett bra tag till. thnx dough ;P

2009-07-22 @ 21:54:09
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0