extremist?



i väntan på vänner.
jag försöker göra mig snygg.
det går liksom inte riktigt som jag vill.
om jag ska erkänna har jag inte tvättat håret på en vecka.
en smärre plattångs-incident inträffade just för en vecka sedan.
jag ramlade på den så att den for i två delar.
fan.
jag tillhör då den extrema plattångsgenerationen.
panik. vad ska jag göra.
håret torkar och ska jag då tvingas leva med någon form av svintokalufs.
pappa försattes i plattångs-fixning igår.
svordomarna haglade över min apparat.
;fanihelvetesjävlaskit
hör jag pappa från nedervåningen.
jag lägger mig inte i.
men plattången är fortfarande paj och mitt hår är likförbannat skitigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0