area 51.



lunch. gott.
det blev gårdagens nötter- och fetaostsallad.
helgen är lite för kort faktiskt.
svirig kväll i lördags men jag hade kul. fanimej vad jag hade kul faktiskt.
gårdagen var mys-mässigtsätt den bästa.
massa chips och film och gos och mat och prat och stök.
vi vittnade en seriös fisk-fajt också.
helvete vad det bråkades.

halsen spökar om sjukdom men jag ignorerar, det  brukar funka.
nu ska jag diska.
sen ska jag tillbaka till redaktionen och skriva sista artikeln för dagen.
ikväll ska jag softa.

fho sho.



Kommentarer
Postat av: Anonym

heey!

saknarej. lust att dricka lite vin och prata lite strunt någon kväll? för HUR jag har semester

2009-07-20 @ 22:02:10
Postat av: fansi

heey självklart, vin och semester låter jätefint =) vem är det jag ska vina med då?

2009-07-20 @ 23:20:37
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0