you´re tha problem




jag borde ta mig ut. ut och gå en promenad med malin.
men jag ids inte, det snöade ju förut för fan.

min dag har inte varit alldeles för hektisk och det var skönt faktiskt.
men helst vill jag ha det lite hektiskt.
jag har nog ett lågt MAO-värde.

jag ha precis ätit två varma mackor. dom vilar just nu tryggt i min mage och jag har slutat läsa "hälsobloggar", 
dom ger mig endast dåligt samvete.

jag har kommit på vad jag just nu helst skulle vilja bli. krigs-reporter. det finns ju inget specifikt jobb som heter så.
men jag skulle vilja vara bland bomberna (ta mig inte ordagrant) i Gaza och känna mig viktig och rapportera till mitt trygga hemland alla hemskheter som sker.

idag vill jag det. imorgon vill jag nog inte det.
jag är inget säkert kort, nånstans.






Kommentarer
Postat av: Julia

De har du så rätt i - svarar, de gör jag, men jag skiter blanka fan i vem det är :D tragiskt nog att dom ens är anonyma med sådana kommentarer :)

2009-01-15 @ 21:50:12
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: bella

Tycker inte du ska ha dåligt samvete av att läsa "hälsobloggar".. Jag tycker bara de är patetiska rent ut sagt! :) Tryck en bulle o var glad för fan säger jag.. Folk är inte så jävla duktiga som de försöker framstå..



Jag jobbar förresten som säljare på ett kontor över Lindex i stan.. Funkar fint, har en crew utöver det vanliga haha.. Men ska söka lite nya jobb.. Vad gör du nuförtiden? :)

2009-01-15 @ 22:28:27
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: bella

Ja Linköping bor jag i nu.. Trivs som fan rent ut sagt! :) Ja det är bara o ta tag i det, jag bestämde mig ena dagen och några dagar efter flyttade jag i stort sätt, hade riktigt flyt med att få lägenhet!

2009-01-16 @ 07:46:01
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0