saw

idag är en sån dag som jag verkligen absolut inte får planera någonting. har alldeles för mycket som jag skjutit upp en väldigt lång tid. 
det viktigaste är ändå att jag får ihop min krönika idag. annars är jag körd.
rickard åkte precis. vi har haft en mysig morgon med lång frukost,  promenad i skogen och mys i sängen<3

lite sent upplagda bilder. 
hursomhelst är dom från i söndags när vi mös för fulla muggar hos natta :)




mina helt normala vänner :)



cill in the dark



natta och lisa myser i soffan 



skönt.



cecil tog med kakor, mjölk och chokladpudding...

det var trevligt. en tjejkväll helt enkelt. me love yo :)

nu har jag bråttom.

see ya

Kommentarer
Postat av: bella

:) haha eller hur! Ska ju bli mästarboxare hade jag tänkt hehe..

2009-01-20 @ 21:27:20
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0