today, tomorrow



vem är det svarta fåret...


jag tillsammans med en av mina stjärnor!


uppdate från nathalie.
vi har unnat oss idag. det kan jag lova er.
vi har solat, ätit mcdonalds, köpt godis, pillat oss i håret med nattas underbara hårpillare. av metall. vi har även unnat oss med robert. skrikit lite.
vi vet inte riktigt vart vi ska ta vägen. vi är galna i våra söta små huvuden.

blev precis serverad en rykande het kopp kaffe.

hittade bilder från i somras. nattas inflyttingsfest, underbart! åh.


Kommentarer
Postat av: lisa

usch, fan vilket skabb jag är!

vaaafan, synd att man inte fick träffa dig något i helgen då:( nästa helg är du paxad av mig!

2009-01-11 @ 18:12:49
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0