sweet you

finner ingen motivation just nu. till någonting. inte ens det här egentligen. 
det är ett nytt år och alla är så jävla hurtiga. jag orkar inte. vill inte.

veckan hittills har gått på automatik. den inleddes med svir dock. det var najs.
 jag hade en jädrigt bra kväll skulle jag vilja säga. spontanius.

idag har dagen gått åt åt madde till mesta delen. 
jag har solat och vi har lagat mat. 

jag har införskaffat lite nyårslöften såhär på efterkälken. 
1: bli brun. eller omformulering: försöka att vara mindre genomskinlig.. 
2: röra på mig mer. nödvändigtvis inte gå ned i vikt. mer att försöka få hullet fast liksom. 
endast ytliga grejer ser ni. men jag är ju rätt ytlig, vet ni väl.

tankeverksamheten går i ett jävla högvarv däruppe. jag blir svettig. 
paniken börjar  peta på mig med vassa fingrar och den tillbakalutade softa personen jag är (läs; vill vara) lyser med sin frånvaro. 

karlstad? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0