phew...

idag har det hunnits med. 
kanske kan man inte säga så. men det är min blogg.

det bästa är att jag inte är trött. ens lite :)

språket får ta hårda smällar idag. åtminstone det skriftliga
det talande får man ta med en nypa salt, när det kommer till mig, men det vet ni ju. och mina vänner verkar  ha accepterat det och det är det enda som räknas.

jobbet gick bra. väldigt slappt. carro kom in och visade sin nya hund, vi talade om lite allt möjligt.
carro är min barndomsvän och vi gjorde pannkakor när vi blev osams, för att bli sams igen alltså.
sedan åkte jag med en tidning och godis till min till synes dödligt sjuka pojkvän. 

har även hunnit med ett besök hos madicken. hennes nya karl var där, ett riktigt kap.
vi åt sushi och sölade om det mesta. 
en lång kram fick avsluta vårt umgänge (för dagen alltså). kramar är bra för hälsan.
nu är jag hemkommen från en promenad med natta och är redo att röja ur mitt krigsfält till garderob.

hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :)




enkelt idag

 

nytt i samlingen, och jag älskar.



Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart!

Fixar det när jag ska till värmland nästa gång, hör av mig då. men inget planerat än...

2009-01-13 @ 21:47:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad jag Älskar att läsa de du skiver i tidningen =) säg till KT att jag vill se mer MrsFanny i tidningen=)

2009-01-13 @ 23:09:39
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Julia

älskar armbandet! skitsnyggt

2009-01-14 @ 10:39:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: carro

Hahah! tänk att vi satt i nästan en timme tysta i mitt rum när vi blev osams.. sa inte ett knyst. det är starkt gjort ;D hah!

2009-01-14 @ 23:08:18
Postat av: Johanna

Hoohoo i stugan schnyggo. Tackar for den fina julhalsningen. Jag blev rord. Nar jag kommer hem tkr jag vi ska ha lite kvalitetstid tillsammans. Du, jag o Mazzdi mot Norrland. Och en svang forbi kara farmora ocksa kanske. Ta hand om er darhemma! Puss o kram

2009-01-15 @ 07:38:14
Postat av: fannsi

carro: ja helt galet! vi var verkligen sura. undra på vad? haha, men pannkakor löser de flesta problemen ;)

2009-01-15 @ 21:11:53
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: fansi

syrrran: varsego! ja det är väl på tiden tycker jag! vi måste hälsa på NomNom innan hon kolar! hälsa spindlar och kängurur!

2009-01-15 @ 21:13:21
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0