maoam





rytmen är borta. jag vet inte vilken dag det är. 
helgen har varit bra, lugn. 
i fredags var jag och rickard ute och käkade och gick sen på bio, twilight. jag har blivit flickkär igen. i robert pattinson. ska gå in på cdon.com nu och beställa filmen. m å s t e  h a...
helt galet. kände mig alldeles kollrig i bollen efteråt.
 det fick lisa erfara dagen efter över telefon, hehe :)

gud alltså. 

igår svirade jag över till lisa, där även ljunkan och nattis befann sig. dom skulle statta. crazie people!

snart ska jag ta mig i kragen och ge mig ut i det glittriga vädret. hoppas på att få några fina bilder.

ha det fint.

let it rock


Kommentarer
Postat av: Ljunkan

hihi gooigt igår :) du skulle varit med på statt.. folk kan verkligen konsten att skämma ut sig! :D

2009-01-04 @ 16:38:06
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du kom förbi igår vännen. vi får ta och se twilight tillsammans sen när du har fått den :)

2009-01-04 @ 17:14:29
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0