fuck you i'm from värmland




fan vad tråkigt det är att vara småstadsbo. det känns inte som att jag är det egentligen.
född i fel stad mmm faktiskt.

jag tittar på min gråa heltäckningsmatta som förmodligen aldrig kommer gå att få ren. 
tittar på mitt skrivbord som egentligen inte alls säger någoning om mig som person förutom att jag gillar armband. 
mitt rum speglar mig förövrigt inte heller särskilt bra.

min krönika blev för lång och det har fan aldrig hänt förut. 
jag har precis ätit en kexchoklad och minns plötsligt allt jag hört och läst att man inte får äta få äta efter klockan sex för då blir man tjock, jag hejdar mig en sekund för att inse att jag egentligen inte bryr mig. 

banta tänker jag göra när jag blir tjock, 
och det blir jag väl antagligen om jag fortsätter i den här takten.
 äter efter klockan sex alltså.








Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har hört att man inte ska käka en rejäl måltid efter kl 7 :P Men sånt där är bara för folk som ska försöka gå ner i vikt, plus att jag har svårt att somna om jag äter sent, så försöker undvika de, men skulle aldrig somna med en kurrande mage :D

2009-01-20 @ 22:30:20
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0