fint och bra





lite bilder från lördagen,
det finns fler men jag väljer att inte lägga ut dom.... ;)

jag hade iallafall väldigt kul. det var en galen kväll och det började redan på förfesten.
natta showade och visade upp sina christina aguilera-skills och jag skrattade så tårarna rann.
efter två överfall och några piggelindrinkar senare bar det av mot hotellet. ofcourse.

söndagen var världens bästa.

jag och rille vaknade sent och drack kaffe och åt pizza.
kvällen avslutades med skumbad tända ljus och narnia.

idag har jag och natta käkat sushi och solat och nu gjorde lisa oss sällskap(:

sanx för mig.



Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

Ja jag håller med dig!:/ men men!

snart helg igen ! man får tänka positivt :D

2009-01-26 @ 17:24:27
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0