fin kväll. bra kväll


fju vilken kväll. 
det blev melkers kaffe och snack om allt från genetik till irriterande människor. kanske hör de två ämnena ihop. 
malin har varit kvällens ständiga sällskap och jag lyckades övertala henne att vi i uttråkning skulle låta bli att demolera saker. uppenbarligen känner hon ett starkt behov av att göra det. 

två varv i driven med en stulen mössa och en smått irriterad madde.
men jag tror att hon tyckte att vi förgyllde hennes kväll lite med vårt glada upptåg :)

mamma och pappa har upptäckt finessen youtube och har tydligen suttit och youtubat gamla låtar hela kvällen.
mer youtube åt folket. älskar den sidan (:

efter fikat cruisade vi ett tag och madicken fick följa med också. hon låg naken och svettig och kollade på teve själv så jag tyckte att det kunde vara nyttigt.

imorgon är en hektisk dag.

hoppas jag hinner med allt.

nattinatti :)



Kommentarer
Postat av: madde

du förgyller alltid min dag! HIHI kyss. eller... kyss känns lite uttjatat.

2009-01-19 @ 15:49:27
URL: http://madelenetiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0