kleerup och c:o

igår var en kväll som ingen annan.
jag kan börja med att konstatera något jag redan visste; jag älskar kleerup.
hög som en skyskrapa levererade han musik som lät som himlen.
blev väl fel ett par gånger men vad gör det om tusen år.

han klättrade i taket. pajade upplägget, kramade publiken, dissade publiken. 
jag bad om ursäkt för karlskoga och att tyckte att jag var snygg.
gött 

pinsamt nog klättrade en brud över "kravallstängslet", bröt halvt nacken, för att sedan på runda fötter stappla upp på scen, rulta sig fram till kleerup, trilla på hans trumma, be en kille i bandet att ta kort på henne och kleerup
sen blev hon utschasad. skämmig tjej. undra hur hög hennes ångest är idag på en skala 1-10.

ni kan läsa det jag skrev imorn i KT.

hur som helst. han var grym

sådär ett helt A4




Kommentarer
Postat av: ewe

haah! var tvungen o se om du lagt upp nån bild på hon som gick upp på scen! PINSAMT värre!

2009-02-01 @ 17:15:57
Postat av: fansi

jag hade tänkt att göra det ! har massa bilder på't ;) gör det sen maybe mohaha

2009-02-01 @ 17:17:37
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0