snowboarding

dålig uppdatering. beror bland annat på att mitt intranät är ungefär lika pålitligt som george bush. 
helgen har varit kanoners. 
fredagen tillägnade jag cilla och vi bara talade och käkade godis. och sånt.
lördagen tillbringades med rille såklart.
och vet ni.
igår åkte jag snowboard.
det var väldigt roligt och jag var snabb som en liten fjärt i backen.
åkej. nu overdrivade jag lite grann men det var roligt i alla fall. fler bilder kommer. 

men allt är inte frid och fröjd. har hänt en tråkig grej och nu måste jag åka till stockholm ett tag.
kommer förhoppningsvis hem ikväll...



Kommentarer
Postat av: malert

en tråkig grej? sthlm? ;(

2009-02-16 @ 18:41:16
URL: http://malert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0