sterd.

katastrof.
vad tror ni att jag kommer att klaga på?
one guess. mitt hår.

men inte utan grund.
hade väntat på en tid i en månad, går dit, det enda jag ber om är ljusa slingor.
världens enklaste uppgift. jag kan göra det med ögonbindel. och notera att jag inte är utbildad.
Efter fyra timmar i salongen ska hennes verk på mitt huvud blottas.
det bränner bakom ögonen när jag ser resultatet. 

grått. askgrått.
hon skulle göra ett experiment förstår ni. 
om en frisör nånn gång ber om att få göra ett expreriment på ert hår. säg NEJ för helvede.
stora fläckar.
900:- spänn och jag har inte ens klippt mig.
mazdis ratt är nerdroppad av tårar och mamma försöker  trösta mig över telefon.
helvetesjävlaskitfrisör.
i natt var jag tvungen att gå upp och titta stup i kvarten om det verkligen var så farligt.
det var så farligt.

så nu. två timmar till hos en annan frisör, sammanlagt 5 frisörtimmar senare och femtonhundra riksdaler fattigare, sitter jag här, ser ungefär likadan ut som jag gjorde i går morse.

mmm... vad värt det...


 
säger som kleerup. thank you for nothing.

Kommentarer
Postat av: lisa

fläskkorv, det gilleru va? ;)

AH shit fanny, du skulle ha varit med på spökkvällen. creepy

2009-02-05 @ 16:52:59
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: Natta

jävlacpäckelfrisör.

2009-02-07 @ 00:34:52
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Natta

fan det är ju inte alls felstavat fanni banni. vare du som var full när du läste ellleeeeer??



"jävla-cp-äckel-frisör" doo u read me?

2009-02-09 @ 21:50:41
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0