sensitive





elo.
har spenderat min kväll med malin fredrik och jocke. 
bara söl. så jävla trevligt.
bra människor de där.
allt som fattades var ett glas vin.

ibland tror jag att man glömmer bort att säga hur mycket man uppskattar saker. människor.
på senare tid(år) har jag verkligen förstått hur viktigt det är att ta vara på sina vänner. i slutändan betyder dom allt. 
förutom familj då såklart. 
ibland kan man klaga utan att tänka sig för. jag ska försöka sluta med det.
för jag tror inte att jag hade klarat mig länge utan de jag håller varmt om hjärtat.

sorri att jag blir lite blödig såhär på kvällskvisten
men för tusan låt mig vara det då cuz i love u guys 

natta
cilla
malin
rickard
lisa
madde
emelie
madicken
jennifer 
nattis
linnea

plus rocki. och mami och papi. och mina siz's.

för att bara nämna några namn. 
finns många många fler.

kungers hemlighet





Kommentarer
Postat av: madde

luv u to!

2009-02-03 @ 09:47:54
URL: http://madelenetiger.blogg.se/
Postat av: Natta

<3<3

2009-02-03 @ 17:10:20
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Nattis

kärlek till master:*

2009-02-11 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0