mohawk.


tacos i magen. mätt och belåten. 
något jag glömt bort hur det var att känna sig.
ikväll blir det svir. på ett eller annat sätt.
fredrik fyller ett år närmare vuxenheten och jag har blivit medbjuden av malin.

ska bli kul. 

usch vad jag inte tycker om kött.
och då menar jag inte bara smaken. som jag förövrigt inte känt på tio år.
allt som har med kött att göra tycker jag verkligen, verkligen inte om.

baj the wej har jag med en krönika idag, hoppas u like.

nu ska jag klämma på mig mina tajtaste jins och göra mig snygg.

puss


Kommentarer
Postat av: carolina

du är så himla fin!

2009-02-20 @ 23:36:15
Postat av: fansi

tack så hemskt mycket :)

2009-02-21 @ 14:45:59
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0