i dina händer



idag. bjuder en neutral  bild. med fräknar och hela kittet.


what to do what to do.
rollercosta.
det är precis vad mitt liv är. man vet aldrig vad som kikar runt hörnet.
ibland kan det vara bra det med. blir lite tröttsamt bara.
sitter och funderar på om jag ska lägga ut bilder från tjejen som tallade på kleerup i lördags.
ligger inne med en hel bildserie. moha.
suger på karamellen en stund till.
hade det varit ett par år sedan hade jag gjort det med samma.
har blivit lite ödmjukare sen dess dock.



Kommentarer
Postat av: JOHANNA!!!!

jooo, visa oss!!



för det var väl inte jag som var tallarn? eller? hehehehehe

2009-02-02 @ 21:04:18
URL: http://gittilou.blogg.se/
Postat av: malert

fanny har spottat snus i motvind.

2009-02-03 @ 12:58:19
Postat av: jonny

ja, klart du ska lägga upp dem. det är årets scoop! en sådan skatt får inte försvinna i någon mapp på din dator, ge folket vad de vill se

2009-02-03 @ 21:18:12
URL: http://blomsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0