friday-night-out

backyard babies var... svettigt..
mys 
broes
lajsa my friend
jobbade som sagt igår.
det var really fun.
galet mycket folk. jag fick en armbåge i magen och en i huvudet.
och en spark på benet. och ett ryck i flätan.
jag är en krigare ibland.
jag krigade mig fram för att få en closeup på dregen.
det såg ni ju att jag lyckades med.
efter ännu ett snäpp närmare tinnitusen och ett antal för många vassa armbågar senare ville jag inte vara kvar.
men det var någon som tyckte att jag skulle stanna och hade backat in mazdi så jag kom ingenvart.
två snälla själar fick hjälpa mig med backandet och som tack för hjälpen fick dom skjuts hem i vinternatten.
ikväll jobbar jag inte.
jag ska festa. parta. svira. svänga mina lurviga.
känns inte som att jag gör det längre.
men fan vad kul det ska bli.
jag har ett äpple, kanel och vaniljvin som ska hävas ikväll.
7%.
tetrapack.
fast lite mindre.
det räckte för mig. ofc.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vet inte om det är ngt jag har direkt men... :D

2009-02-28 @ 21:06:27
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0