fancy




lite bilder. de nedersta är mina älskade älskade shorts. jag vill ha dom i alla färger och jag vill använda dom varje dag. men det är för kallt. alldeles för kallt.

idag har jag varit en sväng på min gamla skola.
det luktade precis som vanligt där.
jag hittade malin och fredrik. tittade lite på deras alster för att sedan skjutsa hem malle.
varje dag skriver malin en liten rad om mig i sin blogg. jag vet inte varför hon gör det.
men jag tycker att det är fint.

idag har jag jobbat och ska nu fortsätta.
ett allahjärtansdag-rep ska det bli.
blir nog kul.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va väger du och hur lång är du? vill du svara på de? :)

2009-02-11 @ 18:52:29
Postat av: fansi

jadu anonym. jag är 1,68 ( möjligen lite längre)och väger 56 kg + - ett kilo hit och dit. jag hoppas att den intressanta informationen kommer väl till användning

2009-02-12 @ 09:42:48
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: malert

NEJ. Fanny är 1,50 cm lång (kort) och väger runt 80-85 kilo.



btw, anledningen till att jag skriver onödiga faktan är för att klagomål kom fram om att jag inte skriver tillräckligt mycket i min blogg så VISSA ska bli nöjda.

2009-02-12 @ 10:21:07
Postat av: fansi

hahaha lille lille mallemus. ta det inte som klagomål, ta det som uppmuntran. glaset är inte halvtomt, utan halvfullt kom ihåg det och ikväll ska jag göra dig blond så be nice

2009-02-12 @ 12:33:17
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0