a neverending story





igår var jag i karlstad. lisa och emelie skulle åka dit så jag och mazdi honkade på.
mest som stöd då. sympati. inget shoppa.
men så såg jag dem. 
det var ett svagt sken runtom skaftet ned till klacken och sen 
stod det faktiskt en liten liten skylt precis bredvid som löd :  FANNY, KÖP OSS KÖP OSS.
det andra paret slank mest bara med.

hur som helst var det en trevlig dag. emelie och lisa är så bra så bra.
kvällen innan tog jag och lisa en lång och givande fika och våra famtidsplaner ser väl i princip exakt likadana ut.
det är gött tycker jag.

it's friday bejbeh och det betyder backyard babies. 
ska bli najs.
jobba alltså.
imorn blir det svir antagligen och det ser jag framemot.

nu ska jag lyssna på hård musik och sminka mig.



Kommentarer
Postat av: lisa

Ah Fanny.. nu får vi fan se till att göra något åt våra framtidsplaner. ska bara gå ur skolan först, sen är jag fit for fight :)

2009-02-27 @ 12:12:10
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha tjaa det är ju i alla fall all true =P

2009-02-27 @ 16:24:29
URL: http://peaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0