hos lisa kan allting hända.


cancerfest hos lisa. jag förstår inte varför jag förknippar lisa med skaldjur i alla dess former?


glad cecilia och ett mystiskt öga. samt en liten liten kräfta.


vi avrundade frosseriet med ett klipp simpor & grodfötter. ett stycke bullen blev det också.


kortspel. vem vannöverlägset med typ sjuttio poäng. jag har iallafall ingen aning.


avancerade ps-skills.


cilla skulle prompt avbryta vår trevliga kortspels-stund. åh.


vi böt lek. jag skrattade mycket. svettades lite till och med.


haha.



vi fick ut mycket information om varandra under den sista leken.
simon gnider könet mot kullerstenar och nattis har sin pappa under täcket.
cilla steker majonäs med smör och jag har ett litet litet troll i min omelett.

ikväll vankas sushi vin och trevligheter hos madde.
hoho :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0