"kräftskiva"









kräft vs grill.
det var gustav som stod för stugan och han var en alldeles
underbar värd som hade gjort pasta/ost-sallad i världens lass till alla hungriga gamar.
när han knappt kunde äta själv heller.
bra kille det där.
spelade lite fotboll gjorde vi också.
jag är inte så duktig men jag tyckte att det var roligt.
det var en härlig kväll mina vänner men idag är jag inte superpigg.
jag fattar inte hur vi kunde sluta upp på hotellet.
galet.
jag kände mig som en dåre när jag var där.
men roligt, det hade jag och skrattade, det gjorde jag.

jag vaknade fnissandes och så har det hållt på hela morgonen.
jo, det var en bra kväll igår.
den där white russian på jacks och ölen på hotellet  kunde jag å ena sidan kanske ha skippat.
men bara kanske.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0