no pics left.



heya heya heeya.
för tillfället ligger jag på min gräsmatta hemma i bråten.
rocky ligger jämte och flåsar som en brunstig häst efter vår nygångna långpromenad i solskenet.
jag har ju någon form av rehabiliteringsvecka efter den förra inte så hälsosamma festivalveckan och jag vill meddela att det går utmärkt.
melon och nötter istället för chips och godis.
vatten istället för öl.
lugna promenader istället för grind framför diverse scener.

jag är ledig idag och mår som en nyfödd och ska alldeles strax förtära lite av  den tonfisk/räk-salladen jag knåpade ihop till R och mig igår.

vilken lugn dag! jag är alldeles till mig.
man märker inte hur mycket man har haft för sig förrän det dyker upp en onsdag som denna.

nu bok käk och uv-strålar.

wiwa.






Kommentarer
Postat av: Anonym

tjockisen äter sallad

2009-08-05 @ 13:41:11
Postat av: fansi

haha varför känns det som att malin ligger bakom diverse tjockis-kommentarer typ JÄMT. ;)

2009-08-05 @ 13:50:30
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0